מדדים מרכזיים:
1. עמידה ביעדים וניצול מושכל של התקציב.
2. איכות – הקפדה יתרה על איכות התוצר ואיכות השרות.
3. עמידה בלוחות זמנים.
4. שיתוף פעולה עם התושבים תוך הקפדה על שקיפות.
5. השאת רווחים כלכליים וציבוריים כאחד כאמצעי ניהול מרכזי.
משימות מרכזיות:
א.ניהול רשת החניונים בעיר תל-אביב יפו (כ- 60 חניונים), עבור מערך החניונים של העירייה ועבור קרן החניונים של אוניברסיטת תל-אביב,
ב.קידום תכנון וניהול פרויקטים תחבורתיים שמטרתם לקדם פתרונות אפקטיביים בתחום התנועה והחניה בעיר תל-אביב יפו.
ג.קידום פרויקטים עירוניים מרכזיים ע"פ הצרכים והעדיפויות של עיריית תל-אביב יפו. (בניית בתי ספר, גני ילדים, מרכזים קהילתיים וכו`).
ד.תפעול ותחזוקת מתחמים עירוניים מרכזיים.
יעדים
א. תפקוד משימתי - עמידה ביעדי תוכנית העבודה השנתית.
ב. תפקוד איכותי – הקפדה על איכות התוצר, איכות השרות, מסגרות התקציב ולוחות הזמנים.
איכות השירות
חברת אחוזות החוף הוסמכה ע"י מכון התקנים הישראלי, בתקן ISO 9001 :2008 למערכת ניהול איכות מאושרת.
תקן ISO 9001 :2008 הינו תהליך שנועד להביא לתרבות ארגונית חדשה בארגון ולשיפור איכות השרות ללקוחות תוך פתוח בקרת תהליכי העבודה בחברה.
פתוח של נהלי איכות מוסיף בסיס חשוב של נורמות ושיטות עבודה אשר יוצרים מחויבות לאיכות ומצוינות ושפור מתמיד של רמת השירות.
|