אודותינו  

תוכנית עבודה אגף תפעול

אגף תפעול יעדים מרכזיים לשנת עבודה 2016

1. מחשוב חניונים

• קליטה , הטמעה והפקת לקחים מהליך שדרוג מערכת ניהול בקרת חניונים Fast-Park "הדור הבא" הכוללים בין היתר:
- איחוד מסכי הפעלה ע"פ דרישות החברה. 
- הקניית יכולות תפעול ובקרה מתקדמות.
- הגברת יכולות המערכת בהיבט יעילות עיבוד נתונים.
- שדרוג ריכוזי התקשורת ושרתי כלל החניונים.
- פילוח נתונים מתקדם בחתכים שונים למנהלים.

• שדרוג חזית הפעלת הציוד הממוכן– ידידותית למשתמש עבור לקוחות החניונים הממוכנים, חניוני גרירות, עמדות תשלום עבור השכרת מתקני חוף. 

• פיתוח והפעלת "מנוי רב-חניונים" בחניונים ממוכנים.

• היערכות לשינויים במספר ספרות לוחית הרישוי (2018).

• היערכות לשינויים בתקינת כרטיסי אשראי (סליקה EMV 2017).

• המשך התקנת מצלמות בעמדות היציאה לזיהוי אוכלוסיות מיוחדות.

• הכנת תכנית "חומש" להשבחת מערכת ה-LPR הקיימת במערכת מתקדמת יותר על פני מספר שנים.

2. מחשוב ושדרוג כללי לחניוני גרירות

• פיתוח תהליך אוטומטי לניהול מערך הגרירות עבור אגף הפיקוח/עיריית ת"א-יפו. (קופות תשלום, עמדת זיהוי מסמכים וכיו"ב). 

• שדרוג תשתיות מקיף לשני חניוני הגרירות (ירקון 5 ורדינג מזרח)

בחינת אופציה לשדרוג חניון גרירות שלישי.

המשך › ‹ הסתר

3. הרחבת מערך החניונים הממוכנים

• חניון אוניברסיטה – גן בוטני (בנין אוספי טבע).

• סיוע לאגף פרויקטים בליווי פרוייקטי חניה ציבורית של יזמים בתחום הטמעת מערכות בקרת החניה בחניונים הציבוריים ע"פ דרישות אגף הנכסים. 

4. מיכון מערך גבייה עבור השכרת מתקני חוף

• אפיון קו העיצוב הייעודי לסככות פרויקט החופים. 

• הוספת 3 חופים (תל ברוך, שרתון, ירושלים) למערך הגביה הממוחשבת.

 

5. ניהול והפעלת חניוני חנה וסע

• שיפור איכות ההיסעים והשירות שניתן לציבור.

• עיבוי מערך חניוני חנה וסע

• הטמעת כלי בקרה מתקדמים (איתוראן). 

• המשך פיתוח דוחות ומענים עבור חברת נת"ע.

• מתן מענה כולל לפניות ציבור בחניוני חנה וסע.

 

6. תחזוקת מכלולים באמצעות מערכות ייעודיות 

• מעקב אחר תקלות שבר ותחזוקה מונעת בציוד מערכות מבנה, בקרת חניונים וטמ"ס בחניוני החברה באמצעות מערכת ניהול יומן אירועים (simply log).

• הפעלת דוחות בטיחות ובקרה ממוכנים במערכת ומעקב בזמן אמת.

 

7. תשלום באמצעות ארנק אלקטרוני

• מעקב ובקרה חודשי אחר חברות התשלום באמצעות הסלולאר  (פנגו, סלופארק ולאומי קארד).

 

8. שילוט אלקטרוני לחניונים פרטיים 

• הרחבת מערך השילוט העירוני להכוונת רכבים לחניונים פרטיים.

 

9. פרויקטים

• פרויקטים ע"פ דרישה של עת"א-יפו.

 

10. פניות ציבור

• ריכוז ומתן מענה תוך 14 יום לכל פניית ציבור המתקבלת ישירות בחברה או דרך המערכת העירונית.

• אפיון ממשק פניות ציבור באמצעות אתר האינטרנט.

 

11. ביקורות ורישוי עסקים בחניונים

• פיקוח ובקרה על סטאטוס רישוי עסקים (כולל חניונים המופעלים ע"י זכיינים).

• ביצוע ביקורות בכל החניונים ומעקב על תיקון ליקויים שהתגלו, לרבות בחניונים פתוחים לקהל פעם בשנה.

• ביצוע סקר שביעות רצון לקוחות בחניוני החברה.

• ביצוע בדיקות סקר עמודי תאורה בחניונים פתוחים ובדיקת סקר יציבות בחניונים תת-קרקעיים ע"י מהנדס קונסטרוקציה.

 

12. נוהל ISO

• ניהול האגף, חדר בקרה, מערכת גביית כספים ותפעול החניונים ע"פ נוהלי ISO.

 

13. מערכת Erp

• ניהול תקציבי, פניות ציבור, רישוי עסקים, רכש וביקורת באמצעות מערכת הפריוריטי.

• ניהול מעקב על הטיפול בונדליזם וכ"א דרך המערכת.

  גלריית תמונות  
חניון הכובשים 1
חניון עין יעקב
חניון בית האצ"ל
חניון התחנה
חניון אליפלט - שלט כניסה

כל הזכויות שמורות © לחברת אחוזות החוף, גרשון שץ גגה 6 תל-אביב יפו, טלפון: 03-7610300 פקס: 03-7610333
האתר מספק מידע כללי בלבד ואין אחוזות החוף בע"מ מתחייבת בדבר נכונות המידע, העשוי להשתנות מעת לעת.
אין באמור באתר זה כדי לחייב את חברת אחוזות החוף בע"מ | תקנון האתר
בניית אתרים   Created by FREE BRUSH.NET


חזרה למעלה

חזרה למעלה