עמוד הבית אודותינו חניונים וחניה פרויקטים מכרזים וחוזים חדשות צור קשר
  מכרזים וחוזים  
מכרזים של אחוזות החוף ›
 ארכיון מכרזים 
 חוזים 
 החלטות וועדת התקשרויות 

בקשה לקבלת מידע בנושא מערכות חדשניות לבקרה וחיוב חניה בחניונים ציבוריים

בקשה לקבלת מידע בנושא מערכות חדשניות לבקרה וחיוב חניה בחניונים ציבוריים

1. חברת אחוזות החוף בע"מ מפעילה עבור עיריית תל אביב-יפו מערך של כ-60 חניונים ציבוריים ברחבי העיר תל אביב-יפו. הפעלת החניונים מתבצעת באמצעות מערכת שליטה ובקרה ממוחשבת הנשלטת מחדר בקרה מרכזי והכוללת בין היתר רכיבי זיהוי ופענוח מספרי רכבים באמצעות מצלמות דיגיטליות, ומערכת חיוב וגביית תשלום באמצעים שונים.
2. החברה מבקשת בזאת לקבל מידע בנוגע להפעלת מערכות בקרת חניה המבוססות על טכנולוגיות חדשניות בתחום החנייה (Off Street), והכוללות מגוון אפשרויות תשלום דמי חניה.
3. מפעילי/יצרני מערכות בקרת חניה המעוניינים להציג את יכולות המערכות שלהם בפני אחוזות החוף, מוזמנים להשתתף בכנס מתעניינים, אותו תקיים אחוזות החוף ביום ראשון ה-6.11.2022, בשעה 10:00 באמצעות ועידת וידאו בתוכנת ZOOM. לשם השתתפות בכנס וקבלת פרטי קשר יש להירשם מראש וזאת עד ליום חמישי ה-3.11.2022 בשעה 12:00. הרישום יעשה באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת michrazim@ahuzot.co.il תוך מסירת פרטי הקשר של המשתתף.
4. נוסח הבקשה המלא והמחייב מופיע באתר האינטרנט של אחוזות החוף שכתובתו www.ahuzot.co.il תחת הלשונית "מכרזים וחוזים".
5. מטרת הבקשה הנה איסוף מידע בלבד והיא אינה בגדר מכרז פומבי או הליך מחייב אחר. לא יחולו עליה דיני המכרזים והיא אינה מחייבת את החברה בכל ענין שהוא. בנוסף, אין בבקשה זו משום התחייבות של החברה לפרסם מכרז בנושא הבקשה או לפעול בכל הליך אחר ואין בהיענות לה כדי להקנות יתרון במכרז כאמור, אם יפורסם, או בכל הליך אחר, או כדי להבטיח עמידה בתנאי הסף לעניין מכרז או הליך כאמור.


כל הזכויות שמורות © לחברת אחוזות החוף, גרשון שץ גגה 6 תל-אביב יפו, טלפון: 03-7610300 פקס: 03-7610333
האתר מספק מידע כללי בלבד ואין אחוזות החוף בע"מ מתחייבת בדבר נכונות המידע, העשוי להשתנות מעת לעת.
אין באמור באתר זה כדי לחייב את חברת אחוזות החוף בע"מ | תקנון האתר | מדיניות הגנת פרטיות
בניית אתרים   Created by FREE BRUSH.NET


חזרה למעלה

חזרה למעלה