עמוד הבית אודותינו חניונים וחניה פרויקטים מכרזים וחוזים חדשות צור קשר
  חדשות ומבזקים  

אחוזות החוף מציגה אמנות בחניונים

10.04.2018

בהשראת המגמה המתקיימת היום בארץ ובעולם, להוציא את האומנות מהחללים הפורמאליים ולהנגישה לציבור הרחב. פנו אוצרי האמנות איריס אלחנני ודורון פולק לחברת אחוזות החוף על מנת לקיים תערוכות אמנות עכשוויות תחת הכותרת "שבעים לישראל / אמנות כחול לבן". היצירות תוצגנה בשנה הקרובה במרחב הציבורי של חניוני הבימה וגולדה של אחוזות החוף בשיתוף חברת פנגו.
בכל חניון יוצגו יצירות נבחרות על קירות החניון. האמנים המשתתפים: אריה אזן, ברוך אלרון, נפתלי בזם, נחום גוטמן, דודו גרשטין, זואי סבר, רפי פרץ, עודד פיינגרש ומנשה קדישמן מייצגים 70 שנה של יצירה ישראלית מקורית. ניתן למצוא ביניהם אמנים ותיקים, אמנים עולים ואמנים צעירים אשר מביאים לידי ביטוי את נופיה של העיר תל אביב-יפו מקום המדינה ועד היום.
בנוסף, ביוזמת אחוזות החוף ובשיתוף אגף הקהילה בעיריית תל אביב – יפו בכל תערוכה יוצג קיר קהילה אמנותי, תוצר של יצירות הקהילה שיצרו בסדנאות שהתקיימו ותתקיימנה בתקופה הקרובה בבית הספר בלפור, בית הספר גבריאלי, ברחבת הבימה ובגינת דובנוב.
הסדנאות מיועדת לילדים בכל הגילאים והן תכלולנה פינת צביעה של רישומי ציורים מוכנים, פינת ציורים בשילוב שבלונות ופינה לציורים חופשיים של הילדים. כל סדנא תכלול הדרכה וסיוע מקצועי כאשר ההורים מוזמנים לקחת חלק בעבודה עם ילדיהם. (מידע על מועדי הסדנאות ניתן למצוא באתר אחוזות החוף)
מציורי הילדים שיבחרו יורכב ציור ענק אחד, קולאז` אמנותי, שייצג את הסדנא וישתתף בתערוכת "שבעים לישראל / אמנות כחול לבן". תערוכה זו, שתכלול הדפסים של מיטב אמני ישראל שציירו את תל-אביב תוצג בחניון התרבות הסמוך וכן בחניון מרכז גולדה.
קישור לחניון התרבות
קישור לחניון גולדה

הורדת פלייר


כל הזכויות שמורות © לחברת אחוזות החוף, גרשון שץ גגה 6 תל-אביב יפו, טלפון: 03-7610300 פקס: 03-7610333
האתר מספק מידע כללי בלבד ואין אחוזות החוף בע"מ מתחייבת בדבר נכונות המידע, העשוי להשתנות מעת לעת.
אין באמור באתר זה כדי לחייב את חברת אחוזות החוף בע"מ | תקנון האתר | מדיניות הגנת פרטיות
בניית אתרים   Created by FREE BRUSH.NET


חזרה למעלה

חזרה למעלה