עמוד הבית אודותינו חניונים וחניה פרויקטים מכרזים וחוזים חדשות צור קשר
  ‹‹ חזרה לעמוד הבית  

נגישות חברת אחוזות החוף

אנו באחוזות החוף שמים דגש רב על מתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות להשתמש במידע המוצג באתר האינטרנט של החברה ולהנות מחווית גלישה מיטבית.
השקענו משאבים רבים באתר כדי להקל את השימוש בו לאנשים עם מוגבלות, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
במסגרת זו, אתר האינטרנט של אחוזות החוף - www.ahuzot.co.il הונגש לשימוש באמצעות תוכנת נגישות אתרים -"נגיש בקליק" ומופעלים באמצעות שרת הנגשה ייעודי, ובכך מתאימים להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.0 לרמה A.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה.בצד ימין בחלק העליון של הדף, לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף והאתר יותאם ויונגש עפ"י הכפתור שנבחר.


מה בתפריט?
יצירת תפריט קיצורי דרך לאזורי תוכן נבחרים.
מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת.
התאמת אתר עבור טכנולוגיות מסייעות NVDA.
מתן אפשרות להוצאת רכיבים שאינם ניתנים להנגשה ממסלול האתר.
הנגשת תפריט ראשי ותפריטי צד.
הנגשת טפסי צור קשר בכפוף לתקנון השימוש
הגדלת פונט האתר ל-3 גדלים שונים.
שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה.
שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר.
התאמת אתר לעיוורי צבעים.
עקיפת אלמנטים היוצרים שגיאות ועיקוב בגלישה באתרכם.
בטל נגישות
הצהרה נגישות

נגישות חניוני אחוזות החוף
אחוזות החוף הנגישה את חניוניה לכבדי שמיעה.
חניוני "אחוזות החוף" הם החלוצים בתחום הנגשת החניונים הממוחשבים בישראל. החברה יישמה לראשונה בשנת 2008 מודל של ניהול חניונים בשליטה מרחוק במטרה להעניק שירות טוב ומהיר יותר. מערכת הבקרה עובדת על פי טכנולוגיית ה- lpr המזהה אוטומטית ע"פ לוחית הרישוי את תושבי העיר, המנויים ועוד. לחברה מרכז בקרה אליו ניתן ליצור קשר 24/7 במקרים של תקלות טכניות נקודתיות.
כעת ממשיכה "אחוזות החוף" לשדרג ולשפר את המערכת על מנת לתת מענה מהיר לאוכלוסיות נוספות. בחודשים האחרונים הטמיעה החברה מערכת המאפשרת טיפול בפניות באמצעות שליחת מסרונים/sms ישירות מהנייד של צרכן למערכות מרכז הבקרה. על גבי עמדת התשלום הממוחשבת מופיע איור המסמן מענה לכבדי שמיעה ולצידו פרטי ההתקשרות לשליחת ה- sms ומספר העמדה. ה- sms עובר המרה לדוא"ל ומגיע ישירות לטיפול מרכז הבקרה, כך מקבל הצרכן מענה אנושי על ידי התכתבות במקום המענה הקולי.
יו"ר אחוזות החוף, רו"ח דני לוסטיגר, מוסיף: "החברה שמה לנגד עיניה לתת כל מענה/פתרון לכלל האוכלוסיות העושות שימוש בחניונים מחד, ולאנשים עם מוגבלויות באשר הן בפרט".

בנוסף לכך כל חניוני אחוזות החוף הונגשו לאנשים עם מוגבלויות בתנועה.  בין היתר בוצעו הנמכות אבן שפה, סומנו מקומות חנייה לנכים, נוספו תאי שירותים נגישים ועוד.
לדוגמא:
חניון גולדה (בית המשפט) - לצורך מעבר להולכי רגל ממתחם חניית האוטובוסים ונגישות מעבר נכים בכיסא גלגלים למתחם המוזיאון ורחבת משכן אומנויות הבמה, הוקם גשר הנותן מענה לבעיה. עוד על הפרויקט לחצו כאן.

נגישות בפרויקטים שבאחריות אחוזות החוף
אחוזות החוף משמשת כזרוע המבצעת של עיריית תל-אביב יפו פביצוע פרויקטים שונים ברחבי העיר, בין היתר בניית כיכרות , מוסדות ציבור, שיקום רחובות, בניית חניונים ועוד.
בכל הפרויקטים אחוזות החוף שמה דגש עוד משלב תכנון הפרויקט לנושא הנגישות ופועלת להנגשת הפרויקט.
לדוגמא:
פרויקט הקמת בית ספר "בית צורי" ברחוב בוקשפן רמת אביב- בפרויקט זה ניתנו פתרונות נגישות - עוד על הפרויקט לחצו כאן.

יצירת קשר ומשוב
אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות מילוי טופס יצירת קשר של אחוזות החוף ו/או של חברת נגיש בקליק
רכז נגישות אחוזות החוף - מיכאל בוכגלטר 03-7610335 michael@ahuzot.co.il

הבהרה
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.

  

דף זה עודכן לאחרונה בחודש אוגוסט 2023


כל הזכויות שמורות © לחברת אחוזות החוף, גרשון שץ גגה 6 תל-אביב יפו, טלפון: 03-7610300 פקס: 03-7610333
האתר מספק מידע כללי בלבד ואין אחוזות החוף בע"מ מתחייבת בדבר נכונות המידע, העשוי להשתנות מעת לעת.
אין באמור באתר זה כדי לחייב את חברת אחוזות החוף בע"מ | תקנון האתר | מדיניות הגנת פרטיות
בניית אתרים   Created by FREE BRUSH.NET


חזרה למעלה

חזרה למעלה